«Бекітемін»
мектеп директоры
____ Дуйсенбаев
М.Ж
Беловодское орта мектебінің
өзін-өзі тану пәнінен өткізілетін
«Махаббат пен Шығармашылық
педагогикасы » атты онкүндіктің жоспары
№ |
Іс – шаралар тақырыбы |
Сынып |
Уақыты |
Жауаптылар |
1 |
Онкүндіктің ашылуы Cалтанатты жиын |
1-10 сыныптар |
02.02.18 3-сабақ |
Өзін-өзі тану пән мұғалімдері |
2 |
Өзін-өзі тану пәніне байланысты ана, мейірімділік, достық, бейбітшілік туралы сурет байқауы және көрме ұйымдастыру |
1-10 сыныптар |
Онкүндік бойы |
Өзін-өзі тану және бейнелеу өнері пәні мұғалімдері
|
3 |
«Алтын жүрек анамыз» мәнерлеп оқу сайысы |
5-10 сыныптар |
08.02.18 15-00 |
Қызыр А |
4 |
«Мейірім төгетін ана», «Өзін-өзі тану » бағдарламаның авторы С.А Назарбаева туралы кітап көрмесі |
|
02-12.02.18 апта бойы |
Кітапханашы: Садвокасова Б.Ж |
5 |
Ашық сабақ «Табиғат- шаттықтың қайнар көзі» |
5- сынып |
05.02.18 3-сабақ |
Қызыр А |
6 |
Сыныптан тыс тәрбие сағаты «Өнеге отбасынан» |
3-сынып |
09.02.18 2-сабақ |
Алдабергенова Д.С |
7 |
«Жүректен жүрекке»акция |
Аз қамтылған отбасыларымен |
Онкүндік бойы |
Қызыр Айгүл |
8 |
Әндер фестивальі «Ән көңілдің ажары» Онкүндіктің жабылуы марапаттау |
1-10 |
12.02.18 15:00 |
Өзін-өзі тану пән мұғалімдері муз жетекші |
«Бекітемін»
Бекітемін
мектеп директоры
____ Дуйсенбаев
М.Ж
Беловодское орта мектебінің өзін-өзі
тану пәнінен өткізілетін
«Махаббат пен Шығармашылық
педагогикасы » атты онкүндіктің жоспары
№ |
Іс – шаралар тақырыбы |
Сынып |
Уақыты |
Жауаптылар |
1 |
Онкүндіктің ашылуы Cалтанатты жиын |
1-10 сыныптар |
12.02.18 3-сабақ |
Өзін-өзі тану пән мұғалімдері |
2 |
Өзін-өзі тану пәніне байланысты ана, мейірімділік, достық, бейбітшілік туралы сурет байқауы және көрме ұйымдастыру |
1-10 сыныптар |
Онкүндік бойы |
Өзін-өзі тану және бейнелеу өнері пәні мұғалімдері
|
3 |
«Алтын жүрек анамыз» мәнерлеп оқу сайысы |
5-10 сыныптар |
15.02.18 15-00 |
Қызыр А |
4 |
«Мейірім төгетін ана», «Өзін-өзі тану » бағдарламаның авторы С.А Назарбаева туралы кітап көрмесі |
|
12-17.02.18 апта бойы |
Кітапханашы: Садвокасова Б.Ж |
5 |
Ашық сабақ «Табиғат- шаттықтың қайнар көзі» |
5- сынып |
14.02.18 3-сабақ |
Қызыр А |
6 |
Сыныптан тыс тәрбие сағаты «Өнеге отбасынан» |
3-сынып |
16.02.18 4-сабақ |
Алдабергенова Д.С |
7 |
«Жүректен жүрекке» қамқорлық акция |
Аз қамтылған отбасыларымен |
Онкүндік бойы |
Қызыр Айгүл |
8 |
Әндер фестивальі «Ән көңілдің ажары» Онкүндіктің жабылуы марапаттау |
1-10 |
16.02.18 15:00 |
Өзін-өзі тану пән мұғалімдері муз жетекші |
Тақырыбы: «Махаббат пен Шығармашылықпедагогикасы»
Мақсаты:
Махаббат пен шығармашылықаясындаоқушыларғажалпыадамзаттыққұндылықтардыбойларынасіңіру, қамқорлықжасау, көмеккөрсетудағдыларындамытаотыра, руханиадамгершілікқағидаларынөзбақытыүшіндұрысқолданабілуге, өмірдібағалайбілугетәрбиелеу.
- оқушылардыңөзін-өзітәрбиелеу, өзін-өзіжетілдіруарқылыболашаққақұштарлығындамыту;
Тәрбиелікмәні: Адам бойындағыадамгершілікқасиеттеріндамыту, өз-өзінедегенсенімінарттыру, жалпыадамзаттық құндылықтарды қалыптастыру.
Көрнекіліктері: нақылсөздер, «Махаббат пен Шығармашылықпедагогикасы» стенд, слайд, шарлар, С.Назарбаеватуралыбұрыш.
Армысыздар, құрметтіұстаздар мен оқушылар! Бүгінгі « Махаббат пен Шығармашылықпедагогикасы» аттыапталықтыңашылусалтанатынақошкелдіңіздер! Әнұран орындалады
Жүргізуші:
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген.
Мейірім толған жанымыз, жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
"Өзін-өзі тану" пәнін Махаббат пен Шығармашылық педагогикасы деуге әбден лайықты. Себебі, осы пән арқылы оқушы бойына мейірім мен рақымшылдықтың, адамгершіліктің, әдеміліктің, шынайылықтың дәнін себуге болады. "Өзін-өзі тану" пәні әрбір оқушыны адал болуға, айналаны жақсы көруге, өзінің "менін" қалыптастыруға, өмірден өз орнын табуға, өз мүмкіндіктерін анықтауға, өмірді сүюге, алға ұмтылуға, ешкімге еліктемей өзін таба білуге үйретеді. Жас ұрпақтың қабілеті мен мүмкіншілігін жан-жақты ашып, адамгершіліктің биігіне көтеретін, ізгілік пен сұлулықтың шын мағынасын түсінуге шынайы мейірімділік пен ақиқатқа ұмтылуға, өз өмірін жоғары мәнмен өткізуге жетелейді.Шығармашылықпен еңбек етуге шабыттандырады. Анаға, туған жерге, Отан, туған-туысқанға, досқа, өмірге, әлемге рухани құндылықты ұғындыратын пән.
Сахналық қойылым.
Патша: Өзін-өзі тану патшалығына саяхат жасауды көптен көңіліме түйіп жүр едім. Соның сәті бүгін түскен сияқты. Мен өзін-өзі тану пәні туралы білсем деймін.(уәзірлері қасына келеді)
Уәзірлері:
Сара Алпысқызы Назарбаева 1941 жылдың 12 ақпанындаҚарағандыоблысыҚызылжарселосындадүниегекелді. 1992 жылғыақпанайынанбастап — «Бөбек» республикалықбалаларқайырымдылыққорыныңнегізінқалаушыжәнепрезиденті. «Бөбек» қорынқұрып, жетімдергежәрдемдескен, Бөбек қорының құрылғанына биыл 20 жыл толып отыр. «Өзін-өзітану» пәнінбілімбағдарламасынаенгізіп, жеткіншектердіізгіліккебаулығантұлға. 2010 жылдың 1-ші қыркүйегі – «Өзін өзітану» пәнінҚазақстанРеспубликасыныңүздіксізбілім беру жүйесінежаппайенгізді.
Патша:Ооо жарайсың!
Енді өзін-өзі тану туралы өлең тыңдасам деймін.
1.Оқушысы: Ахмедияров Аділет
Адамның санасын кеңейтер,
Өзіңді өзгемен теңетер.
Бұл пәнді түсіңсен зерделеп,
Бойыңда жылулық желіесер.
Ағынан жарылып тілектер,
Жетеді жүректен жүрекке
Бұл пәнді оқысаң мән беріп
Қаласын бір уақыт серпіліп.
2.Оқушысы: Аяулым
Жақсы адам боп өссін деп,
Шығарған өзін тануды.
Сара апама мың алғыс,
Жолдаймыз салем жалынды.
Үмітіңді ақтаймыз,
Үйреніп өнер, білімді.
Ар-ұятты да сақтаймыз,
Жолатпай жаман қылықты
Патша:Керемет!
Құлағымның құрышы қанды.
Енді бес асыл іс туралы кім не біледі екен, соны естігім келеді.
Оқушылар бес асылістуралыайтыпбереді.
Талап: Таудай болса ,талабың,
Бағың болып жанамын.
Мен бар жерде болмайды
Алынбас еш қамалың.
Тұрсам келіп бабыма,
Тоят аңсар шағыма.
Көктей өтіп,арманның
Қондырамын тағына!
Еңбек: Жасампаз төрді түлетіп,
Жаңғыртқан қайта мың рет.
Шөлейтті жерді гүл етіп,
Жайқалтқан мен бір құдірет!
Бәріде менің жеңісім,
Зейнетім,демек, жемісім,
Шалқыған астық ,кенішім-
Ырысты бейбіт ел үшін!
Терең ой: Қыран қанат құстаймын,
Талабыңды ұштаймын.
Зерделіге достаймын,
Дарындыны қостаймын.
Ақылы азға қонбаймын-
Сол ғой менің зор қайғым.
Саңылауы бар, түйсігі
Торғай екеш торғайдың.
Қанағат: Ындының мен ашқарақ
Құнығудың қандайын
Жөнге салам бастан-ақ,
Тыйып ұстап әрдайым.
Мен боламын өмірің,
Байлығың да, бағың да.
Тоқ болады көңілің,
Жүрсем әр кез жаныңда.
Рақым : Шарапаттан тұратын
Мен боламын рақым.
Тек жақсылық жолында
Салтанатын құратын.
Сыйым-ізгі махаббат,
Тигізерім шапағат.
Кішілерге қамқор боп,
Қартқа тұрам «аталап».
Патша:Балаларым сендерге үлкен рахмет.Сендерден қажетті ақпарат алып, бір марқайып қалдым.Енді мен кетейін.
Жүргізуші: Осы онкүндік аясында өздеріңізді жан-жақты танытуға, түрлісалаларда өздеріңізді сынап көруге мүмкіндік берілуде. Жоспар бойынша іс-шараларға әрқайсыңыз үлес қосыңыздар. Сіздердің қабілеттеріңіз бен
ішкі мүмкіндіктеріңіздің ашылуына барынша жағдай жасалуда. Баршаңызды белсенділік танытуға шақырамыз.
1- оқушы: Алғысайтам, менің
Сара апама Бүлдіршінгебақытсыйлап,
жырсепкен.
Бал-бөбектеранасы,
данасы,
Жүректергемахабатпеннұртөккен.
2- оқушы: Сейілкүнсұлу
Жақсыадамбопөссіндеп,
Шығарғанөзінтануды.
Сара
апамамыңалғыс,
Жолдаймызсалемжалынды.
Үмітіңді
ақтаймыз,
Үйреніпөнер,
білімді.
Ар-ұятты да
сақтаймыз,
Жолатпайжаманқылықты.
3-оқушы:
Оқушыныңбілімін
де сынайды.
Бірін-біріізгіліккеүйретіп,
Зерделеп,
сыпайысөзқұрайды.
Оқушыларөзін-өзітаниды,
Бойымызға тек
ізгілікдариды.
4-оқушы:
Өмірге қызыға
қарайсың,
Бәрін де бақытты
санайсың.
Бұлпәндіүйренсеңерінбей,
Бойыңнанкереметбайқайсың.
5-оқушы:
Кімүлкендісыйласа,
Кімүлкендітыңдаса
Үлкенболғанкезінде
Сыйлыболмақөзі
де.
.6-оқушы
Үлкеналдындаиіліпсөйле,
Кішіалдындасызылыпсөйле.
Иіліпсөйлегенненбеліңбүгілмейді,
Сызылыпсөйлегенненсөзіүзілмейді.
7-оқушы:
Тәртіпті бала
сүйеніш,
Төбеңбіркөккежетеді.
Ұрыншақ бала
жанында,
Ұрыс пен
керісайқай шу.
Ұстамды бала
маңынан,
Ұнамды қылық
байқайсың.
8-оқушы:
Сыйлаүлкенкісіні
Қамқорлыққа ал кішіні.
Сақтап көше
тәртібін,
Бағдаршамның ал
тілін.
Әдет қыл бұл
ісіңді,
Тазалапжүртісіңді.
9-оқушы:
Даламдайкеңпейілім,
Жүрегім толы мейірім,
Мен үшін жоқ уағың,
Бәріңе ортақ
шуағым.
Жершарыныңұл-қызын
Жылытуғажетерқызуым
10-оқушы:
Сыйлапсәлемберемін
Көршілерді
көргенде.
Ізетпен бас
иемін,
Үйгеқонақкелгенде.
Әдепсіздепсөкпесін,
Анамаайтыпөкпесін.
1-оқушы:
Құрметтепата-анамды,
Ардақтап әпке,
ағамды,
Қамқорбопсіңлі-ініме,
Сыйлымынүлкен-кішіге
Бәрін де жақсы
көремін,
Үнемікөмекберемін.
Үлкендісыйлау–кішілік,
Үлгілімінез-кісілік.
ІІ жүргізуші: (Оразай)
Рыскелді,
ендіақыл-кеңестертыңдапкөрелікжәнеестесақтайық.
1-оқушы:
Егербіркүнніңқадірінбілгіңкелсе,
оны ауырыпжатқанадамнансұра;
Егербірсағаттыңқадірінсезінгіңкелсе,
оны кездесугеасыққанжандардансұра.
Егербірминуттыңқадірінтүсінгіңкелсе,
оны жолданқалыпқойғанжолаушыдансұра.
Егербірсекундтыңқадірінбілгіңкелсе,
оны жеңіске жете алмайқалғанспортшыдансұра.
2-оқушы:
Қоғамдықорындарда,
көшеде:
Біреудімазалағаннемесеоғанқолайсыздықтудырғанжағдайдыкешірімсұра.
Адамдардынемесезаттардысаусағымен
нұсқап көрсетпе.
Тесілеқарама;
Адамдарғабұрылып, немесеартынанқарама.
Көшедежүріп бара
жатыптамақтануғаболмайды.
Біреудіңбөлмесіненемесекабинетінесыртқыкиімменкірме.
Есіктіқағыпкір.
Өзіңерұқсатетілгенненкейінғанаотыруғаболады.
3 оқушы:
Салауаттыөмірсалтынсақтап,
ұзақөмірсүргісікелетіндергекеңес:
Ұстанымымсалауаттыөмірсалтыболсынжәне
оны бұлжытпай сақта;
Денсаулығыңды
жастайыңнан сақта;
Әркезмейірімді,
ұстамды, сабырлы, ақылды да, мазасыздық пен әбіржу жүрекке күш түсіреді;
Жақындарыңдықұрметте,
ақыл-кеңестерінеқұлақ сал, оларсеніңөміріңдегібастықұндылықтарың;
Өзіңеқызықтыруханижақтанқанағаттандыратыніс-әрекеттердітаңдап
ал.
Таза
ауадакөбірекболуғатырысып, денееңбегіменшұғылдан.
Уайым-қайғығаберілме,
көңіл-күйіңдітүсірме;
Қалыптынәрсеніңбәріденсаулыққапайдалы,
ал шамадантыснәрсезиянды.
ІІ жүргізуші: (Рыскелді)
Сара Алпысқызы:
«Мен бала жаскезіненәрқашанденісауәрібақыттыболыпөсуін, өмірданалығы мен адамзатқақызмететебілубақытынигереотырып,
өсуінқалаймын. Өзініңкімекендігін, не үшінөмірсүріп, не
үшінталаптанатынынпайымдайбілсін. Әркімөзінашыпкөрсетебілуітиіс»-дейді.
І жүргізуші: (Оразай)
Осымен «Махаббат
пен Шығармашылықпедагогикасы» аттыапталытыңашылуын аяқтаймыз.
Көңілқойыптыңдағандарыңызғакөп-көпрахмет.
Екіжүргізушібірге: Келесікездескеншеқошсауболыңыздар!
Беловодское орта мектебі
Өзін-өзі тану пәнінің онкүндігінің ашылуы
Тақырыбы: Махаббат пен Шығармашылық
педагогикасы»
Өткізген:Қызыр А
2018 жыл